Tante Truus krijgt Duimsticker uitgereikt

Tante Truus is de tweede horecagelegenheid in Almere die op maandag 12 december jl. op feestelijke wijze de Duimsticker kreeg uitgereikt.

Tante Truus is niet alleen heel toegankelijk voor mensen met een handicap, maar zij hebben in het invalide toilet ook een aangepaste aankleedtafel waar moeders, die in een rolstoel zitten, zelf hun kindje kunnen verschonen. Tante Truus is een horecagelegenheid in Almere die dit jaar 11 jaar bestaat!
Gezellig, sfeervol en midden in de stad.

Maatschappelijk verantwoord

Tante Truus is méér dan alleen een eetgelegenheid. Hier werken mensen met een verstandelijke beperking of psychiatrische stoornis met veel plezier en toewijding in zowel de bediening als de keuken.

Di.- don.       09:00 - 15:00 uur
Woensdag 10:00 – 12:00 uur