Persoonlijk Kilometerbudget verhoogd

In de nieuwsbrief van Valys van afgelopen week stond onderstaand bericht:

"Het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport heeft bekendgemaakt dat het  Persoonlijk Kilometerbudget van 1 januari 2019 tot en met 31 december 2019 wordt verhoogd met 100 kilometer. Dit betekent dat u in 2019 een Persoonlijk Kilometerbudget heeft van 700 kilometer. Als verrassing geeft het ministerie u in de maand december 2018 nog 100 kilometer Persoonlijk Kilometerbudget extra! U kunt deze 100 extra kilometers gebruiken in de periode van 1 tot en met 31 december, ook als deze nog niet worden getoond in uw account. Wij wensen u veel reisplezier!"

Persoonlijk Kilometerbudget verhoogd

De minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport heeft in een brief aan de Tweede Kamer bekendgemaakt dat het Persoonlijk Kilometerbudget (PKB) van 1 januari 2019 tot en met 31 december 2019 wordt verhoogd met 100 kilometer.

Dit betekent dat het standaard PKB in die periode wordt vastgesteld op 700 kilometer en het hoog PKB op 2.350 kilometer.

Als verrassing geeft het ministerie alle Valyspashouders in de maand december 2018 nog 100 kilometer Persoonlijk Kilometerbudget extra. Wij wensen u veel reisplezier!

Reizen tijdens de feestdagen

Reserveer op tijd wanneer u wilt reizen op 24, 25 of 26 december. Zowel uw heen- als uw terugreis dient u uiterlijk op 19 december te reserveren. Daarna is dit niet meer mogelijk. Om wachttijd aan de telefoon te voorkomen adviseren wij u uw reis online via Mijn Valys of in de Valys app te boeken. Op oudejaarsdag rijdt Valys tot 20.00 uur ’s avonds en op nieuwjaarsdag vanaf 9.00 uur ’s morgens

Aanmelden nieuwsbrief

U kunt zich gratis abonneren op de SOGA Nieuwsbrief