In verband met het Coronavirus is de SOGA voorlopig gesloten. Wij blijven bereikbaar via:

Telefonisch: 0611.72.40.72

Alle medewerkers wensen u veel sterkte de komende tijd en hopen u in goede gezondheid weer terug te zien.

Supportbeurs 2020 Utrecht verplaatst door coronavirus

Update maatregelen coronavirus

Vanwege de recente ontwikkelingen rondom de verspreiding van het coronavirus in Nederland en de aanvullende maatregelen van het kabinet, wordt de beurs Support die van 13 t/m 16 mei zou plaatsvinden in Jaarbeurs in Utrecht verplaatst naar 21 t/m 24 oktober 2020.

“Het zijn onwerkelijke tijden, waarin we gezocht hebben naar een passend moment om de volwaardige beurs in goede en betrouwbare omstandigheden te laten doorgaan. De veiligheid en gezondheid van onze klanten, bezoekers en medewerkers staat hierbij voorop. We zetten onze schouders eronder en kijken vooruit naar een succesvolle beurs in oktober.

We blijven de situatie als gevolg van het coronavirus op de voet volgen en evalueren.

Aldus Paul Verdult, brandowner bij Jaarbeurs.

Di.- don.       09:00 - 15:00 uur
Woensdag 10:00 – 12:00 uur