In verband met het Coronavirus is de SOGA voorlopig gesloten. Wij blijven bereikbaar via:

Telefonisch: 0611.72.40.72

Alle medewerkers wensen u veel sterkte de komende tijd en hopen u in goede gezondheid weer terug te zien.

Steffie legt corona eenvoudig uit

De makers van Steffie hebben samen met de Rijksoverheid een nieuwe stapsgewijze uitleg over het coronavirus gemaakt. De eenvoudige website is te vinden op corona.steffie.nl. De website is speciaal bedoeld voor mensen met een verstandelijke beperking, laaggeletterden en andere kwetsbare doelgroepen.

Juist in tijden van crisis heeft iedereen behoefte aan betrouwbare en begrijpelijke informatie. Dat voorkomt ook angstgevoelens, stress en mogelijk zelfs gezondheidsproblemen. Vanwege de stapsgewijze uitleg, vriendelijke animaties en gesproken tekst is deze Steffie-module fijn voorlichtingsmateriaal voor meer dan 1,5 miljoen mensen.

Misschien kunt u de website delen of verder verspreiden onder uw bewoners en cliënten. Voor meer achtergrondinformatie en beeldmateriaal klikt u hier.

Alvast hartelijk dank voor al uw moeite, energie en inzet!

Veel groeten,

Jacques de Wit