Nieuwe liften op station Almere Centrum

In tegenstelling tot eerdere berichten worden de nieuwe liften op station Almere Centrum niet in december 2021, maar begin april 2022 in gebruik genomen. De ondersteunende constructie van de liften ten behoeve van de perrons is een complicerende factor. Daarnaast kampt ook onze aannemer, door de coronacrisis, met langere levertijden en personeelstekorten.

Uiteraard blijven we tot medio april 2022 taxi’s aanbieden aan reizigers die de liften nodig hebben om hun reis zelfstandig te kunnen maken.

Liften Almere Centrum buiten gebruik tot medio april 2022
Indien reizen per trein voor jou uitsluitend mogelijk is met behulp van een lift op het station, dan kun je gebruik maken van een taxi van vervoersbedrijf Transvision. Deze brengt je naar station Almere Poort of Almere Buiten. Je kunt de taxi telefonisch of per mail vooraf regelen. De kosten worden vergoed. Telefonisch: NS Klantenservice 030-235 78 22 of 010- 3035744 of E-mail:

Ter plekke een taxi regelen kan ook. De telefoniste geeft dan aan hoe laat je de taxi mag verwachten. Houd wel rekening met maximaal 30 minuten extra reistijd.

Zouden jullie deze nieuwe datum willen delen met jullie achterban? Voor meer informatie over de werkzaamheden kijk dan op onze site: www.prorail.nl/projecten/almere

pdfLiften_Centraal_station_oktober_2021.pdf

Di.- don.           9:00 – 15:00 uur